افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان
نوشته شده توسط : شرکت پویاپرداز
افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان

افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان
الگوی رایجی که در رفتار بسیاری از صاحبان مشاغل وجود دارد آن است که از اهمیت این موضوع غافلند که تقویت رابطه با یک مشتری جدید و یا کسی که قبلا به محصولات آنها علاقه نشان داده است تا چه اندازه مهم است.

 

مشتریان بالقوه را پیگیری کنید

اغلب فروشندگان می دانند که به سرانجام رساندن فروش در تلاش اول کار آسانی نیست. آمار بازاریابی از طریق پست مستقیم نشان می دهد که با افزایش تعداد تماس ها با مخاطب، آمار پاسخ ها به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. اگرچه مشتریان با اولین تلاش فروشنده برای به سرانجام رساندن فروش، خرید نمی کنند، اما به این معنی نیست که مشتری بالقوه به خرید محصول یا خدمت شما علاقه مند نیست. شاید دلیل این باشد که مشتری برای اتخاذ تصمیم خرید به زمان بیشتری احتیاج دارد یا شاید سوالات و ابهاماتی درباره محصول و خدمت شما وجود دارند. بعد از ایجاد اولین ارتباط، تماس خود را با مشتری حفظ کنید، زیرا این کار نشان می دهد که واقعا به برآورده کردن نیازها و علایق آنها علاقه مند هستید و هدفتان فقط کسب سود برای خودتان نیست.در روند پیگیری می توانید از فرصت ها استفاده کرده و دلیل سودمند بودن محصولات و خدماتتان را دقیقا برای مشتریان توضیح دهید. یک استراتژی پیگیری موثر، فرصت مجددی برای فروش ایجاد می کند.

افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان...





:: برچسب‌ها: ,افزایش سریع فروش با پیگیری مشتریان ,پشتیبانی سایت ,انواع پشتیبانی سایت ,تهیه نسخه پشتیبان ,ضرورت پشتیبانی سایت ,طراحی سایت و پشتیبانی 24 ساعته ,پشتیبانی ,پشتیبانی سئو ,پشتیبانی فنی ,پشتیبانی محتوایی ,پشتیبانی وبسایت ,انتخاب رنگ برای جذب مشتریان ,جذب مشتریان بیشتر ,رنگ برای جذب مشتریان بیشتر ,رنگ مورد علاقه مشتریان سایت ,آموزش افزایش بازدید در اینستاگرام ,افزایش بازدید در اینستاگرام ,افزایش بازدید سایت ,افزایش بازدید سایت به صورت رایگان در شبکه های اجتماعی ,افزایش بازدید و فروش در اینستاگرام ,افزایش بازدید وب سایت ,افزایش بازدید پست در اینستاگرام با هشتگ ,بازدید از صفحات ,بازدید بیشتر پست در اینستاگرام ,از چه نوع هشتگی استفاده کنیم ,از گذشته هشتگ چه می‌دانید ,استفاده درست از هشتگ ,اصول نگارشی و ساختاری هشتگ ,بهترین روش برای هشتگ گذاری ,آموزش طراحی سایت ,آموزش طراحی سایت با بوت استرپ ,آموزش طراحی سایت در قزوین ,آموزشگاه طراحی سایت در قزوین ,از چه رنگی در طراحی سایت استفاده کنیم ,استفاده از جملات مجهول در طراحی سایت ,اصول طراحی سایت ,چرا باید وب سایت داشته باشیم ,هدف طراحان سایت ,طراحان وب سایت ,افزایش سریع فروش محصولات ,فروش اینترنتی محصولات ,افزایش فروش محصولات در اینستاگرام ,استفاده از تلفن همراه در فروش آنلاین محصولات ,بالا بردن فروش محصولات در اینستاگرام ,بازاریابی محصولات در اینستاگرام ,زاه های افزایش فروش محصولات ,فروش آنلاین محصولات ,تبلیغ محصولات با بازاریابی ,فروش آنلاین محصولات در اینستاگرام ,خدمات پس از فروش سایت ,خدمات سئو ,ارائه محصولات ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: